Utskrift från Psykpatient.se
Psykpatient.se Utskrift skapad 17 juni 2026, 18:56

Psykiatrin mobbar patienter

Anonym (Via Webbsidan) · 28 mars 2025

Jag fattar inte när jag får bli fri ifrån psyk. Psykiatrin och dem som jobbar där mördar en med neuroleptika. Man mår så dåligt av det. Jag orkar knappt andas. Jag kämpar med att vara lycklig men kan inte. Inte efter det psykiatrin har gjort med en. Jag kan inte bli stark igen. Dem är som medelklass som mobbar sina patienter.


Lyssna på artikeln


Original: https://psykpatient.se/print/
© 2026 Psykpatient.se. Alla rättigheter reserverade.